Ugrás a fő tartalomra

Andaxínház: Kísérlet

Előadás: Fogasház, 2012. február 21. kedd, 20h
Az Andaxínház új produkciója Todd Strasser: A hullám című műve nyomán.

Egy kalandpedagógiai tréner a közösségépítés és csapatmunka témában feldobja a fiataloknak az autokrácia fogalmát. A kreatív módszerekkel dolgozó tanárból vezér lesz, diákjai pedig alattvalóként engedelmeskednek parancsainak.
A trénert a hálózat lélektana, vagy, ha úgy tetszik, a precízen felépített, tömegesített agymosás érdekli.
A hallgatók feláldozzák-e önmagukat egy eszelős forgatókönyv alapján, egy értelmetlen spirálvonalat követve?

“A szabadság nagyon kockázatos dolog. Mindenki a szabadságról beszél, de valójában senki nem akar szabad lenni. Mindenkinek függőség kell, mindenki azt akarja, hogy másé legyen a felelősség. A szabadságban minden tettért, minden gondolatért, minden mozdulatért te vagy a felelős. Semmit nem boríthatsz a másik nyakába.” (Osho: Az élet misztériumai)

Szereplők és alkotótársak: Orosz Helga, Vajda Izabella, Ilyés Lénárd, Janik László, Lajkó Bence, Tóth Máté, Sőrés Zsolt Ahad, Szegő Dávid
Koncepció: Zsalakovics Anikó


Fotók az előadásról a Kísérleti Adás oldalán.

Bemutató előadás: Fogasház, 2012. január 31. 20h

Fogasház Kulturális Befogadótér – Pince

1073 Budapest, Akácfa utca 51.

Jegyár: 1000 Ft
Jegyrendelés: andaxinhaz@gmail.com

http://www.fogashaz.hu

http://www.andaxinhaz.hu


Öltözzetek melegen!

Jegyek korlátozott számban!


Támogatók: NEFMI, NKA, Factory Creative Studio, Fogasház Kulturális Befogadótér

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

HELIKON 2010/3.: A félre-értelmezett futurizmus / Il futurismo mal-interpretato / Futurism Mis-Interpreted

A KÖTET SZEPTEMBER KÖZEPÉTŐL LESZ KAPHATÓ A BOLTOKBAN! A portrait of Filippo Tommaso Marinetti (Alexandria, Egypt, December 22, 1876 – Bellagio, Italy, December 2, 1944) A félre-értelmezett futurizmus  Általában már ismeretesek a futurizmus fellépésének főbb mozzanatai, kiáltványai, radikális programpontjai, radikális retorikája, és egyre ismertebbek a futurizmus radikális utópiájának alapelképzelései, főbb céljai és komponensei. Így történelmi távlatban már kézenfekvő lehet számunkra, hogy a korban fennálló, intézményesült kulturális, egzisztenciális, anyagi érdekek és értékrendek brutális retorikai megtámadása a fennálló intézményrendszer totális ellenállásába ütközött. Mivel ez az ellenállás - az intézményes érdekek hosszú távú fennállása okán - hosszan fennmaradt, nyilvánvalónak tekinthető, hogy a futurizmus programjának és virulens irodalmi-művészeti tevékenységének évtizedei alatt az irányzat általános, illetve esetenként sajátos diszkreditálása releváns kulturálpolitika

JazzaJ / EIIEKTRIIK

JazzaJ / EIIEKTRIIK Wednesday, October 9, 2019 at 7 PM – 10:00 PM Auróra Auróra utca 11. 1084 Budapest Hungary ***scroll down for English*** Némi kihagyás után újra megnyílik előttünk a JAZZAJ sötét oldala. Kísérleti elektronika analóg és digitális útvesztőjébe kísérjük gyanútlan közönségünket. Az Auróra pincéjéből nyíló labirintus bejáratánál az Ex You dobosa, az újvidéki Filip Đurović osztja meg velünk magnószalagok keltette analóg hanghullámait. A szónikus intelmek feldolgozása után magabiztosan vágunk neki utunknak, mígnem egy titkos átjárón keresztül a Mákó Rozi—Kristóf Marci duó hipnotikusan dezorientáló produkciójának hatására elfelejtjük, hova is indultunk. Egy hirtelen kanyar után óriási terembe érkezünk, ahol Eric Cordier és Sőrés Zsolt nem létező rezonanciákkal rajzolják újra a valóság térképét, mígnem egyszercsak újra a nyolcadik kerületi utcákon találjuk magunkat... Filip Đurović (SRB) - magnószalagok, elektronika • Mákó Rozi - elektronika Kristóf Marci -

John Butcher on Free Improvisation – John Butcher a szabadimprovizációról (1998)

John Butcher 15 Simple Statements on Free Improvisation – with Illustrations and Contradictions* John Butcher: Asymptotic Freedom, for feedback saxophone, snare drum, guitar & e-bow. A response to the work of Gustav Metzger. Self Cancellation, Install, Glasgow. 2008. © Philip Berryhill, 2008 1. Group improvisation involves an attempt to make music that no one player could imagine. It should force the musicians beyond their own conceptions. 2. Each player should equally be able to affect the content, form and direction of the music at any moment. 3. The physicality of sound production is inescapably connected with the creation, not just the execution, of the music. 4. Free improvised music is necessarily spontaneous, but is built on a background of years of study, experiment, thought and experience. 5. There exists the possibility of trying to play a music with no history. 6. Free improvisation shows that complexity is actually very natural. 7. Contemporary music seems t