Ugrás a fő tartalomra

NOISE FLOWERS koncert/concert/konzert

Dec. 20. 2012., 20:00 - Drunken Tailor, Budapest


A Noise Flowers együttes 2012-ben alakult Budapesten. A trió metazenéjében (ahogyan ezt a kifejezést Eddie Prévost az AMM együttesből megalkotta) az akusztikus és elektronikus hangforrások organikus kapcsolatából kibomló improvizációk, zörejstruktúrák, pszichedelikus hangfelhők többszintű zenei egységgé állnak össze. Zenéjükre a sztochasztikus folyékonyság és a hirtelen átmenetek, az instabil akusztikus rendszerek és a hangökonómia jellemző. A zenekar tagjai: Wahorn András (szaxofonok, fuvola, zsebtrombita, hang), Sőrés Zsolt Ahad (mélyhegedű, egyedi készítésű hangszerek, szintetizátorok, áramkör-átalakított játékok, válogatott ütőhangszerek, hangszalagok, effektek stb.) és Oli Mayne / Kő Zoltán (vibrafon, analóg szintetizátor, effektek etc.).

© Rita Fazakas http://bodrita.blogspot.hu/
The band Noise Flowers was formed earlier this year in Budapest. Within the trio's "meta-music" (a term coined by Eddie Prévost of the group AMM), organic relationships between acoustic and electronic sound sources unfold through multi-layered sonic textures incorporating free improvisation, noise structures and psychedelic soundclouds. The music is characterized by stochastic fluidity and immediate transitions, unstable acoustic systems and sound economy. Band members: András Wahorn (saxes, flute, pocket trumpet, voice), Zsolt Sorés Ahad (viola, home-mades, synths, circuit bent toys, selected percussion, tapes, effects etc.), Oli Mayne / Zoltán Kő (vibraphone, analog synth, effects etc.).



Die Gruppe Noise Flowers wurde Anfang dieses Jahres in Budapest, Ungarn, gegruendet. Bei der "Meta Musik" des Trios (von Eddie Prevost der Gruppe AMM so benannt) ergibt sich eine organische Beziehung zwischen akustischen und elektronischen Klangquellen durch mehrschichtige Geraeuschtexturen, die freie Improvisation, Klangstrukturen und psychedelische Klangquellen umfassen. Die Musik erhaelt ihren besonderen Charakter durch stochastichem Fliessen und sofortige Uebergaenge, nicht -dauerhafte akustische Systeme und geringen Klang. Die Band-Mitglieder: András Wahorn (Saxophon, Floete, kleine Trompete, Gesang), Zsolt Sőrés Ahad (Bratsche, selbstgemachte Instrumente, Synthesizer, kreisfoermiges Spielzeug, ausgewaehlte Perkussion, Tonbaender, Effekte usw.), Oli Mayne / Zoltán Kő.
© Noise Flowers

Belépő/Tickets: 400 HUF

Drunken Tailor (A részeg szabó)
H-1081 Budapest,
Népszínház utca 26.
Hungary / Ungarn
Tel./Phone: +3617839971, +36706071585
E-mail: grapemee@gmail.com
http://drunkentailor.wix.com/drunkentailor

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

HELIKON 2010/3.: A félre-értelmezett futurizmus / Il futurismo mal-interpretato / Futurism Mis-Interpreted

A KÖTET SZEPTEMBER KÖZEPÉTŐL LESZ KAPHATÓ A BOLTOKBAN! A portrait of Filippo Tommaso Marinetti (Alexandria, Egypt, December 22, 1876 – Bellagio, Italy, December 2, 1944) A félre-értelmezett futurizmus  Általában már ismeretesek a futurizmus fellépésének főbb mozzanatai, kiáltványai, radikális programpontjai, radikális retorikája, és egyre ismertebbek a futurizmus radikális utópiájának alapelképzelései, főbb céljai és komponensei. Így történelmi távlatban már kézenfekvő lehet számunkra, hogy a korban fennálló, intézményesült kulturális, egzisztenciális, anyagi érdekek és értékrendek brutális retorikai megtámadása a fennálló intézményrendszer totális ellenállásába ütközött. Mivel ez az ellenállás - az intézményes érdekek hosszú távú fennállása okán - hosszan fennmaradt, nyilvánvalónak tekinthető, hogy a futurizmus programjának és virulens irodalmi-művészeti tevékenységének évtizedei alatt az irányzat általános, illetve esetenként sajátos diszkreditálása releváns kulturálpolitika

JazzaJ / EIIEKTRIIK

JazzaJ / EIIEKTRIIK Wednesday, October 9, 2019 at 7 PM – 10:00 PM Auróra Auróra utca 11. 1084 Budapest Hungary ***scroll down for English*** Némi kihagyás után újra megnyílik előttünk a JAZZAJ sötét oldala. Kísérleti elektronika analóg és digitális útvesztőjébe kísérjük gyanútlan közönségünket. Az Auróra pincéjéből nyíló labirintus bejáratánál az Ex You dobosa, az újvidéki Filip Đurović osztja meg velünk magnószalagok keltette analóg hanghullámait. A szónikus intelmek feldolgozása után magabiztosan vágunk neki utunknak, mígnem egy titkos átjárón keresztül a Mákó Rozi—Kristóf Marci duó hipnotikusan dezorientáló produkciójának hatására elfelejtjük, hova is indultunk. Egy hirtelen kanyar után óriási terembe érkezünk, ahol Eric Cordier és Sőrés Zsolt nem létező rezonanciákkal rajzolják újra a valóság térképét, mígnem egyszercsak újra a nyolcadik kerületi utcákon találjuk magunkat... Filip Đurović (SRB) - magnószalagok, elektronika • Mákó Rozi - elektronika Kristóf Marci -

John Butcher on Free Improvisation – John Butcher a szabadimprovizációról (1998)

John Butcher 15 Simple Statements on Free Improvisation – with Illustrations and Contradictions* John Butcher: Asymptotic Freedom, for feedback saxophone, snare drum, guitar & e-bow. A response to the work of Gustav Metzger. Self Cancellation, Install, Glasgow. 2008. © Philip Berryhill, 2008 1. Group improvisation involves an attempt to make music that no one player could imagine. It should force the musicians beyond their own conceptions. 2. Each player should equally be able to affect the content, form and direction of the music at any moment. 3. The physicality of sound production is inescapably connected with the creation, not just the execution, of the music. 4. Free improvised music is necessarily spontaneous, but is built on a background of years of study, experiment, thought and experience. 5. There exists the possibility of trying to play a music with no history. 6. Free improvisation shows that complexity is actually very natural. 7. Contemporary music seems t